Vov,vov alla!

Nu var det ett bra tag sen jag uppdaterade min blogg.. det har hänt mycket skojj så jag har inte hunnit att sitta vid datorn. Nu på senaste tiden så har vi varit på ett Juniorhandlings läger tillsammans, det var superskojj, massa kompisar var det där, även Polli fick följa med men jag tyckte allt att hon var lite tramsig ;) På tävlingen på lägret så placerade vi oss som 3a vilket vi blev mycket glada för!! :) 

För ett par dagar sen så var vi på en ny tävling, det var i Alnarp, Lotta och jag vann faktiskt, vi var såå duktiga tycker jag! :)

Jag lovar att jag ska uppdatera ofta nu i sommar!

Ni får nu en bild på fina mig och sen en bild på vinnarna! :) 

Tass & Puss / Diesel
♥♥'


Kommentarer
Postat av: Kylle

Ni är så duktiga! Vi ser framemot att läsa om vad ni har för er.

2011-05-14 @ 17:26:03
URL: http://flocken.dinstudio.se
Postat av: Towe L Ottosson

Kul att du e tillbaka!

Ja ja datorn har inte högsta prioritering för mej. Ibland blir det ofta och ibland inte alls.

Hoppas vi ses någon gång.

Du e super dukgit å Lycka till i framtiden.



Vov vov Ricco & Alfons & Towe

2011-05-14 @ 21:14:39
URL: http://cockettsriccardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0