Nu var det länge sen igen!

Voff alla vänner, nu var det ett bra tag sen sist jag skrev några rader här jo! Jag har varit på Junior Handlings tävlingar tillsammans med Lotta, Vi är bäst för vi blev faktiskt 1a i Eslöv och sedan blev vi 2a i Hörby, Snacka om att JAG är duktig, eller förlåt vi. =]

Här hemma har jag mest busssssssat med Abbi och Leia, mina bästa vovvkompisar!
Leia hon tror att hon kan ta ta Lotta ifrån mig i soffan på fredag och lördagkvällar hon tränger sig riktigt mycket, hur kan hon bara tänka tanken hon är jo bara min så det så!

Det ser nästan ut som man ska bli blöt om tassarna och pälsen när man ska gå ut. får ta och säga till lotta att jag vill gå ut nu när det inte regnar, annars ska jag minsan inte gå ut.. hihih

Ha det så bra alla som läser min vackra blogg, annars får ni inte ha det så bra =]

♥Tass & Puss // Diesel


En bild på en av de söta valparna här på Bright Dream Får ni se idag!




Kommentarer
Postat av: Towe L Ottosson

God Jul på er!

Hoppas vi syns snart någon gång!

Var rädd om er!

Kram Ricco & Towe

2010-12-24 @ 07:13:57
URL: http://cockettsriccardo.blogg.se/
Postat av: Towe L Ottosson

Hej Hej hoppas att allt är väl med er!

Kul att du är inne på Facebook.

Är allt bra med Disel?

Ha det gott vov vov från Ricco & Alfons å Towe

2011-01-17 @ 16:20:11
URL: http://cockettsriccardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0