Snart Sov Dags! ♥♥

Hej, det är jag Diesel, såg att min matte precis gick ifrån datorn lite så jag tänkte bara tassa in och tacka er som tittar in och läser min nya blogg, det tycker jag är jätte skojj o extra skojj  tycker jag det är om ni lämnar av ett litet tassavtryck när ni ändå är här!! :D
Nu är det dags för mej och mina kompisar att gå ut och nosa lite innan det är dags att nanna i våra sköna korgar, men jag kommer in snart igen! :D

En söt bild på mej och min kompis Valle lägger jag också in så ni har något fint att titta på! =
)♥♥

Tass & Puss från mej till dej // Diesel ♥♥


Kommentarer
Postat av: Towe L Ottosson

2 Snygga killar satt på en rad!

HIHII tänkte på sången 5 fina fåglar satt på en rad!

Ha det gott grabbar glöm ej torka tassarna sen innan ni går och lägger er!

Tass & Kram Ricco & Towe

2010-05-31 @ 21:35:39
URL: http://cockettsriccardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0