En blogg om Diesel ♥

Hej allt folk!
jag heter Charlotta och är 15 år gammal.
Hundar är mitt stora intresse därför brukar jag vara på kennel
Bright Dream's på helger och lov vilket är väldigt roligt!

Jag tänkte börja blogga om Westerner's Push Play - Diesel som
bor på Kennel Bright Dream's men som också ägs av Kennel Mixed Dream's!

Diesel är en 11 månaders glad cockerpojke som jag blev förälskad
i direkt när jag såg honom, han har en blick som kan få alla att le!
Han är underbart söt och charmig! han har blivit min favvo vovve på kenneln.

I söndags så var Diesel på Hässleholms Nat. Utställning.
Det var jag som hade turen att visa upp honom vilket jag är jätte glad för!
Han placerade sig 2a i klassen med CK, blev riktigt glad!!! :D
Blev sedan ej placerad i bhkl!

Vov Vov från Diesel ♥♥ o Lotta =)



Kommentarer
Postat av: Kylle

HEJ!

Kul att hitta dej här! Du och Diesel är så duktiga i ringen. Det märks att hon har samma uppfattning om dej som du om honom.

Du får gärna använda bilderna jag skickade, för du fick väl dom på Diesel också.

Ha de bra så ses vi snart!

2010-05-26 @ 07:38:12
URL: http://flocken.dinstudio.se
Postat av: Towe L Ottosson

Hej Hej Lotta!

Det blev ju bra!

Va kul att du med startade en blogg.

Då e du ett år yngre är min dotter Maja hon tycker med om djur men delar det med Fotboll & Handboll.

Skall du till Bosjökloster den 5/6 ?

Ha det gott och Lycka till med din blogg.

Vov vov Från Ricco & Towe

2010-05-26 @ 15:06:16
URL: http://cockettsriccardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0