Lite om helgen =)

I lördags så tävlade jag och Lotta Junior Handling, Jag var jätte duktig, det är jag säker på att Lotta tycker iaf =)
Vi hamnade på en 2a plats, bra va!? =) På kvällen fick jag massa godisar, mums!
sen i Söndags så var det mest massa bus med mina kompisar, fick ju ge brossan en riktig omgång innan han skulle flytta till sin nya familj senare på eftermiddagen fast jag gav ju honom en puss också!
Det känns lite tomt nu när han har flyttat men jag vet att han kommer få det superbra,
kommer säkert få träffa honom också, men jag kommer nog vara lite blyg hihi.

På Fredag så slutar Lotta skolan och då kommer hon hit, det ska bli jätte skojj för jag saknar ju henne när hon inte är här! ;)

Skickar med en bild på Valle =
)

Massa Pussar Från Mej Till Dej // Diesel ^^


Kommentarer
Postat av: Towe L Ottosson

Å vilket mys kille!

Super gullig!

Ha det gott!

Kram Ricco & Towe

2010-06-09 @ 13:58:14
URL: http://cockettsriccardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0