Länge Sen.

Sen sist har det inte hänt så mycket förutom att vi har varit hemma och tagit det lungt, Vi har
också varit på hundutställning i Tvååker.
Det var jätte roligt att få visa upp sig tycker jag Första dagen blev det Kvalitet 1 och sedan blev jag 3a i klassen, duktig jag är va? :D
Andra dagen blev det Kvalitet 2, taskig domare, jag ville ju ha en 1a för jag tycker rött matchar min fina päls! =(

När vi var uppe i tvååker så sov vi ju inte i tältet, ne, För vi var faktiskt i en stuga i Ullared, jätteroligt, där var många vovvar att skälla på, man måste ju få voffa så att alla får höra min underbara röst! :D

Jo o vet ni vad.. jag träffade min söta syster "Westerner Puzzle of dreams" på utställningen i Tvååker, så duktig o fin hon var, precis som jag, hihihi =)

När vi kom hem så var jag väldigt trött, det var jätteskönt att få nanna i soffan tillsammans med mina underbara cockerkompisar!!


Nä nu ska jag ut o nosa o busa med Leia och dom andra, Puss o Tass // Diesel♥♥
Idag blir det en bild på min söta "syster" Abbi.



Kommentarer
Postat av: Towe L Ottosson

Gu vad söt hon e!

Påminner om Tinka som med är en sötnos!

Då ses vi till helgen?

Ha det gott Disel och Lotta!!

Vov Vov Ricco & Towe

2010-07-15 @ 19:09:25
URL: http://cockettsriccardo.blogg.se/
Postat av: Towe L Ottosson

Hej Hej Lotta!

Det va kul Och träffa dej i söndax du e så duktig med hundar.

Ja du e en duktig handler.

Tänk fall man haft 1/4 dels av din duktighet va bra det då kanske gott för Ricco med!

Fast jag e stolt för honom som han e.

Ha det gott!

Hoppas vi ses snart!

Kram Ricco & Towe

2010-07-19 @ 18:41:16
URL: http://cockettsriccardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0