Dålig på att uppdatera..

Hej, har varit jätte dålig på att uppdatera men har haft mycket att göra.
Lotta och jag har ju börjat på Örkelljunga Hundgymnasium, jag tycker det är jätteroligt men har en stor saknad av alla kompisarna där hemma, det säger Lotta att hon märker på mig.

Skolan har tyvärr drabbats av öronskabb så jag fick inte vara med på skolan denna vecka men imorgon är det fredag och då kommer ju Lotta hem så de e skönt, jag har haft en skön "semester" här hemma, busat mycket med Blå och Daffi.

Har inte så mycket mer att skriva nu men ni får ha en skön och trevlig helg, ta hand om er.

♥ Tass & Puss // Diesel ♥


Kommentarer
Postat av: Towe L Ottosson

Vill bara Önska Er en riktigt God Jul & ett Gott Nytt År.



Kram Ricco & Alfons & Towe

2011-12-22 @ 16:22:49
URL: http://cockettsriccardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0